Wow - nu e vi inne på 2a veckan:)!! Alltså dag 8 idag!!

Fasen vad jag känner mig stolt över mig själv - detta känns såå himla braa - ska det behöva vara "tävling" för att det ska funka?! Tydligen - men bra är det!!

Men imorse på frukostrasten på jobbet så var det lite tufft då bageriet hade bakat sååå goda muffins (alltså de såg goda ut)!!! Men jag tog såklart ingen:)!

Dagen började med ett mellanmål - knäckebröd med makrill.

Frukosten på jobbet - naturell yoghurt med musli, knäcke med skinka och 2 kokta äggvitor.

Lunch blev kycklingfilé med fullkornsbulgur o sallad, liite vitlökskesella o knäcke med skinka.

Mellanmål "slängde" jag i mig snabbt; kesella med hallon.

Middag fick jag fixa supersnabbt, då det skulle vara föräldramöte...Blev lite "fusk" då hamburgaren var 15 procent fett... Till den blev det fullkornspasta, sallad o minimorötter + knäcke med kalkon.

Efter föräldramötet kände jag verkligen INTE för att träna, men jag bytte snabbt om till träningskläder och ut i garaget o körde FF passet. Cardio blev drygt 10 min crosstraining och 10 min cykel!!  Svetten rinner verkligen då man kör cardion, men det känns ju bra:)!!

Blev sen ett mellanmål till som bestod av kesella med hallon!!

Jag har nu kört 8 FF pass och jag undrar om jag ska ta o köra 22 till?!! Klart jag ska:)!! Det känns bättre o bättre, precis som det ska!! Ska ta ut tv´n i garaget o köra lite zumba med i samband för att få ännu mer förbränning!! Men inte ikväll - nu ska jag SOVA!!!

Kör så det ryker o sov gott:))!!


Kommentarer
Postat av: Sussis träning

Bra jobbat mamma! Kör hårt!!

2011-09-09 @ 06:22:14
URL: http://sussey.blogg.se/traning
Postat av: Sussis träning

Bra jobbat mamma! Kör hårt!!

2011-09-09 @ 06:23:38
URL: http://sussey.blogg.se/traning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0