Tänk - redan en vecka nu:)!!

Oj vad fort tiden går, med eller utan fitnessfighten!! Vi är redan inne på dag 7 - eller den är snart slut förresten!! Det känns såå jäkla bra fast idag fick jag minsann intala mig många ggr att jag skulle INTE äta nåt gott...Blev så himla sugen på en god flätbit, då vi hade fika, men jag gick i stället till äppelträdet och hämtade ett äpple:)!! Känns så bra efteråt! Sen var det bara till att snabbt slänga in flätan som var kvar i frysen så den inte låg där o glodde på mig;)

FF träningspass körde jag på morgonen idag då barnen åkt till skolan och belönade mig med en god frukost efter. Bytte lite av muslin mot ett knäckebröd och la 2 nystekta ägg (vitor) på - såå gott till yoghurten o muslin:)!! Sen lite kaffe på det...Nej inte PÅ så´klart!!!

Det blev sen ikväll en 65 min promenad med vovven:)!! Så jag tycker att jag har klarat mig bra idag med! Har fixat till lite matburkar med så man har lite då tiden är knapp!!

Så då går vi mot andra veckan - blir lätt att köra på nu då man kommit in bra i det!!

Snart ska man väl sova då;) // haj haj;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0