Snart är det över.... Dax för...

vägning, mätning och kontroll av vilopulsen!!! Ska bli riktigt spännande att se resultaten och att se bilderna! Lättare att se då man har både före o efterbilderna då man ser sig själv varje dag o då inte ser det på samma sätt! Men jag känner mycket på kläderna ... och det är ändå bara 1 månad - får fortsätta nu och vara flitig!

Det har varit en rolig månad med FF och väldigt lärorik! Perfekt att kunna få pepp från andra genom facebook-sidan och bloggar! Kommer att sammanfatta imorgon, då mina resultat också kommer:))! Tiden till att blogga har varit lite knapp bara, men jag har ju prioriterat träningen nu! Kommer jag att fortsätta med, men inte varje dag (promenad men inte styrka varje dag)!!

Så imorgon får ni kolla in om ni e nyfikna;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0