OJ - redan dag 6 ... och min födelsedag:)!!

Jaha det var ett par dagar sen nu - har inte bara hunnit med att skriva - det tar tid nu med mer matplanering och all träning:)! Men det känns så bra fortfarande - det var bara igår kväll som jag kände mig väldigt dålig; illamående o frusen! Men det var nog en kombination av allt med sockeravvänjning, lite stress och allt!! Idag har jag mått hur bra som helst igen:)!! Det var ju extra trevligt eftersom jag fyller 45 idag!!

Hade besämt mig redan innan för att INTE synda och vet ni vad - jag höll det:)! Känner mig så stolt! Har dessutom kommit ifrån mitt värsta sötsug och det känns underbart! Nu ska man bara fortsätta i samma bana i 3 veckor och 4 dagar till!!

Har idag tagit ett lugnare cardiopass med promenad, eftersom jag blev så dålig igår kväll och ville ta det försiktigt  så jag kan fortsätta!! Körde sen i alla fall styrkeprogrammet tillsammans med Susanne - dottern!! Det gick bra:))!

Till middag ikväll blev det oxfilé med fullkornsbulgur och sallad + lite vitlökskesella!! Mums!!
Dessert blev det med - mixade jordgubbar med kesella och färska jordgubbar - DET kan väl inte kallas synd?!!! Nej det fixade jag:)!

Tidigare idag då jag hade besök, så fikade vi på glasstårta och gräddbullar o brownies!! Nej - inte VI utan DE!!! JAG åt kesella med hallon:)!! Alltså inte hallonkesella utan egen :)!!

Så jag känner mig nöjd som 17 så här långt och det känns inte svårt på nåt vis - bara man planerar lite framåt och förbereder lite!!

Så - det är bara att ösa på - det är bara en månad av livet:)!!

Hej på er:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0