Imorgon har vi gjort 33 %!!

Ja så är det faktiskt....Tycker det är såå konstigt att jag inte "fuskat" en enda gång, brukar sällan gå så här bra!! Det är kanske tävlingsinstikten då?! Det är ju bra i alla fall, hälsan är ju det viktigaste man har och jag vill att min kropp ska orka i många år till:)! Så det har kanske gett mig mer motivation och så är det ju lättare o roligare när man märker att det går bra!

Det är dessutom ett kanon program - man kan verkligen utföra det varsomhelst....om det stället man väljer tål att det droppar svettdroppar;)! Jisses vad man svettas!!! Härligt:)!

I vanliga fall brukar jag gå o längta tills "kuren" är över för då ska jag "äta det o det o det..." ! Nu tänker jag bara att jag ska fortsätta med denna maten, men jag ska äta nåt gott o unna mig lite nån dag i veckan! Sen kommer jag att variera frukosten lite mer och även äta äggulan...Och få äta bröd en dag i veckan ...om jag inte tränat hårt för då kan jag kanske få nån mer;)

Detta är känslorna just nu och jag tror o hoppas att jag kommer att bli kvar i dessa goda tankar!
Träna kommer jag inte att göra 1 timme om dagen, men i alla fall 3 ggr i veckan!!

Såå - dagen som gått har varit bra - avslutades med tacos ikväll...utan tortillabröd förstås!!
Träningen blev 20+10 cardio och så styrketräningen...kände att jag ville liite mer idag! Hade velat längre ändå, men tiden är lite snål ibland...

Imorgon ska det bli vägning, mätning o fotografering .... Spännande att se om det redan "satt några spår"!!

Några bilder från dagens träning;



     Lite svettig va;)!!! Kram på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0