18 dagar kvar!!!

Precis - bara 18 dagar kvar nu - göta petter vad man får ligga i nu;)!! Faktum är att jag är väldigt förvånad att jag fortfarande inte känt av det där riktiga sockersuget, huvudvärken o så som många andra pratat om - konstigt för jag brukar alltid råka ut för det då jag ska va nyttig! Men - nu tror jag att kanske träningen hjälper till att ta bort suget...man har liksom nåt annat att fokusera på!! Härligt!

Idag körde jag FF passet direkt efter jobbet, för att senare hinna med kören! Kändes bra - man orkar mer o mer i cardio och det är såå roligt - ska verkligen fortsätta med träningen sen, men inte varje dag! Ska ta ut Grey´s och börja kolla där jag slutade innan sommaren - då kommer man inte därifrån! Men då får det bli crosstrainer eller cykel eller löpband, det blir svårt att kolla under styrketräningen!!

Tänk - jag har tränat 12 dagar i rad nu och tycker fortfarande det är kul!!! Så vi kör på:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0