Söndag kväll... Vart gick helgen?!

Ojdå - då gick denna helgen också, utan fredagsmys, utan lördagsgodis, utan läsk/vin, utan en massa såser....Och vet ni vad?!! JAg har överlevt - visst är det otroligt ;)!! Dessutom så mår jag säkert bättre!!

Igår så var det första - och enda hoppas jag - dagen som jag inte fick till nån träning;((!! Fast jag var ute i trädgården och arbetade i 3 timmar, så det räknas ju i alla fall som träning, men i alla fall - känns inte bra!! Men - bara att ta nya tag!! Dagen gick bra med maten i alla fall! Jag håller på att måla barnbarnets lekstuga och igår var det äntligen uppehåll, så det var lika bra att passa på! Så efter 3 timmars trädgårdsarbete så blev det målning av stugan... Sen var det nödvändigt att handla för att inte "balla ur" för att man inte har grejer hemma! Barnen o jag åkte o handlade och det var det sista den dagen, sen var klockan kvart i nio och jag bara orkade inte med träningen med...

Har varit såå jäkla godissugen i helgen och hållt handen i godisskålen flera ggr, men UTAN att ta något - tänker på mitt slutfoto, som jag vill va nöjd med och - vi har troligen en resa på g i höst och då vill man ju trivas i bikinin;)!! Så det får vara ... elva dagar till:)!!

Nu laddar vi för måndg, ny vecka o nya träningar!!!'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0