Dag 3 - sötsug ikväll!!!

Oj vad sugen jag har varit på nåt sött ikväll:(!! Satte mig därför vid datorn och kollade in på facebook-sidan FF och såg att en massa andra hade samma problem - då blev det lättare:)!! Inte alls lätt, men känns skönt att andra reagerar likadant, så det inte är fel på mig!!

Det har varit en rätt bra dag annars - ser matmässigt ut så här;

Mellanmål (före ett par timmar på jobbet) - knäcke med makrill

Frukost - naturell yoghurt med hallon o Gott liv musli, 2 stekta äggvitor (faktiskt himla gott), lite gurka och kaffe.

Lunch blev det hos dottern idag - mitt i lekstugebygge - köttfärsröra med fullkornspasta o råkostsallad! Sparade in knäckebrödet till mellanmålet senare...

Mellanmål 2 - knäcke med kesella/tonfiskröra'

Middag - tacofärs, sallad, minimorot, paprika, några tacochips (ingen bulgur eller knäcke).

TRÄNING - Det är rätt konstigt, jag förbränner väldigt lika på passen, idag 387 kcal... Kändes rätt tungt idag....Speciellt cardio, då jag känt mig trött efter gårdagen då jag plockade upp fallfrukt!! Men körde på ändå - idag tillsammans med dottern:)! Sprang andra cardion ute men mina benhinnor värkte sååå mycket:(!! Så jag tänkte att det var bättre att gå snabbt då - vill ju inte paja benhinnorna!!

Känns i alla fall bra tycker jag hittills, maten är kanon och jag håller mig mätt! Kan verkligen tänka mig att fortsätta med kosten sen, med någon "unna-mig-dag" i veckan!Och lite gröt eller så istället på morgonen! Vi får se:)!!

Nu kämpar vi vidare - bara 27 dagar kvar - imorgon får vi en ny övning...spännande!!

Kör på o kämpa - det försöker jag allt jag kan:))

Inga bilder idag;(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0