Dag 21 - det närmar sig med stora steg "examensprovet"!!

Ja minsann det går så snabbt och såå bra tycker jag - fattar inte hur jag ska sluta med att träna varje dag?!! Men det kommer att bli tid över till lite annat som fått stå åt sidan nu!

Men även att FitnessFighten är över för mig denna gång, så kommer jag att fortsätta med denna livsstil, fast då med mindre träning och så nåt gott ibland - tänk vad mycket godare det ska vara då!!! Om man bara unnar sig sådär nån gång så måste det ju smaka myycket bättre och då ska jag njuta av det!!

Idag åt jag korv och snabbfullkornsmakaroner till lunch - hittade en viktväktarnas kabanoss som bara innehöll 3 % fett och mycket protein och den var jättegod:)!! Kan rekommenderas!! Lite variation och väldigt snabblagat!!

Träningen blev väldigt sent ikväll, men den blev av!! Men i fortsättningen ska jag ta träningen på morgonen/fm då jag är ledig, det är så skönt att ha det gjort!! Sen kan man ju få in en bonusträning genom en promenad eller så om man vill senare på dagen!! Tänkte snart försöka mig på att springa lite igen o känna hur det känns i fötterna! Har haft lite ont förut, men tycker annars om att springa! Blir kanske annorlunda nu när man tappat några kilon, kan ju prova med att springa runt med vetemjölspåsar för skojs skull;)!!

Ska ta lite mer bilder och lägga in - har varit lite dålig med det.... Men nu ska man ta skönhetssömnen!! Sov sött:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0