Dag 11 - otroligt vad det går snabbt!!

Tiden flyger verkligen iväg och det är hela tiden fullt ös!!

Mätte mig igår och blev faktiskt lite besviken då midjemåttet bara visade en enda centimeter minus... Men höften o bröstet hade minskat 3 cm var och då känns det i alla fall att det händer nåt:)! Vikten visade minus 2,6 kg så det känner jag mig nöjd med!

Var på kalas igår och efter det ute på restaurangbesök...Men det gick bara bra tror jag ändå! Körde träningen redan 7,45 igår morse! Skönt att ha det fixat:)

På kalaset blev det salladsbuffé - vilket var helt perfekt! Världens snällaste syster hade sen fixat kesella mixat med jordgubbar till mig o Susanne då de andra skulle äta tårta!! Sååå snällt - hon hade satt den i frysen en stund så det blev lite glasskänsla:)!!

På restaurangbesöket så beställde jag in kalvmedaljong med extra sallad o kokt potatis (de hade inte ris)... och så utan sås!! Det var gott men nån extra sallad fick jag inte:( - knappt några grönsaker alls faktiskt! Men - huvudsaken var att det inte var en massa sås o sånt där gott;). Vi var ute pga att min kusin som bott här tillfälligt i några år nu ska flytta tillbaka hem igen! Annars hade vi kanske inte bokat in restaurang just nu! Dessert blev det med och det var en kopp kaffe:)!!

Idag var jag först ute på en promenad med hunden i 45 min. Skulle sen på zumba, men den var inställd, så jag körde en av mina zumba-dvdér här hemma som uppvärmning 1 och så FF passet med crosstrainern som cardio 2 och en liten 5-minutersbonus på slutet:)!! Känns bara bra att träna och bäst av allt - JAG KLARADE 2X1 MIN PLANKAN idag - har aldrig hänt förut!! Jag hatar verkligen den övningen, troligen för att jag varit för klen, men nu serru börjar Helen bli starkare och det gillar jag;)!! Och - SOM JAG SVETTAS!!!! Här får ni bildbevis!! Nu kör vi vidare - bara 19 dagar kvar - TJOHO!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0