Dag 1 av 30:)!!

Jaha - detta var första dagen och jag måste nog tycka att den har gått väldigt bra:)!! Började dagen med att gå ut med Disa (hunden) och var därför tvungen att stiga upp tidigt... Henke brukar alltid gå morgonrundan med henne men han var i Stockholm så....jag fick ju en bra start:))!!

Tog 1a mellanmålet innan promenaden - kesella mixat med hallon - mmm riktigt gott:)!

Ville spara frukosten till jobbet, det var därför jag började med mellanmål!

För er som läser och inte vet så mycket om mig så kan jag berätta att jag är ansvarig för GODISAVDELNINGEN på Maxi här i Karlskrona och det kan ju bli en väldig prövning nu för karaktären... Det gäller att hela tiden fokusera på målet och tänka att man absolut inte är sugen på att äta godis! Idag har det inte varit några problem alls, men det kommer nog dagar som blir tuffa... Inte bara för mig så´klart!!

Lunch blev idag kycklinginnerfilé med fullkornspasta och sallad o så ett knäckebröd!! Har hållt mig mätt i alla fall mellan alla mål! Det är ju viktigt, för då tänker man inte på att man e sugen på annat onyttigt:)!

Mellanmål slank ner innan jag stack hem från jobbet och sen blev det ombyte och träning i garaget, tillsammans med min dotter (också med i FF)!! Det kändes som att jag skulle typ dö efter 3 min in på programmet då jag körde uppvärmningen på Orbitreken, men det gick snart över! Träningen tog 55 min och det tror jag e godkänt, tog det LITE försiktigt idag, så man inte e helt död imorgon;)! Men jag tog ändå ut mig och var SVETTIG!!! Tur att jag fixat till i garaget, det är riktigt trevligt att va där o träna o lite svalare än inne med! Så - det behövdes faktiskt en dusch efter...;)))

Middag blev idag laxfilé med fullkornsbulgur, sallad och broccoli - gott!!

Så - nu kör vi på mot dag 2 och laddar med god sömn:). Avslutar med denna bild:)!Denna söta vi hade på trappen nu:))


Kommentarer
Postat av: Linn

Skönt med dag 1 avklarad:) Jag skulle nog aldrig klara av att se godis hela dagarna och inte ta en smakbit..:P Starkt :) Lycka till med resten av dagarna! / en annan som är med på samma resa:)

2011-09-01 @ 22:04:26
URL: http://shapemybody.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Oj, jag hade aldrig klarat av att jobba med godis. Vilken karaktär du måste ha!

2011-09-02 @ 20:53:33
URL: http://everyoneisanathlete.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0