1 vecka kvar - otroligt!!

Jag fattar knappt att det bara är en vecka kvar - känns så himla bra allting! Visst - en del dagar har det varit lite körigt att få in en timmes träning, men jag har prioriterat det och allt annat finns kvar ändå!!

Träningen idag gick bra men OJ vad långt ett "Grey´s" avsnitt är - tänkte att jag skulle gå på crosstrainern till ett avsnitt - tiden går mycket fortare då...Trodde det var 30 min men klcokan stannade på 43 min och då var mina ben lite trötta;)! Men då var det i alla fall avklarat med cardion, körde ingen i "mitten" på styrkan idag:)).

Känns verkligen att man blivit starkare, orkar mycket mer nu! Första dagen på crosstrainern var man typ död efter 7 min och nu häll jag på i 43 min och var fortfarande glad;)!! Så det är bara att fortsätta med "Grey´s" - har många avsnitt kvar i boxen som jag lånat av syrran!!

Ikväll gjorde jag köttfärspaj, efter tips från min söta dotter - gjorde deg av kesella, dinkelfullkornsmjöl o lite vatten!! Sen köttfärsfyllning med lite kryddor o vispad äggvita uppepå - mumsigt:)!!

En helg kvar nu - nästa helg ska jag VILA från träningen (om jag kan - kanske går ut i garaget av bara farten...) och äta LITE gott!! Glass står på listan - en liten bit nogger har jag tänkt!! Och fyra till fem godisbitar, som ska väljas med stoor omsorg!!!

Full fart mot helgen:)!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0