1 dag kvar till FitnessFighten...

Imorgon smäller det:)!! Då kör vi igång med FitnessFigten och det är träning 1 timme om dagen och kostprogram som gäller!! Det finns fina priser att tävla om och det är ju alltid en extra morot:))! Här kommer jag att skriva om min träning och lite om maten och mina känslor till allt detta!! Ska fixa till sidan lite trevligare, men just nu hinner jag inte (...och har inte min personliga bloggexpert här;)!!

Så - nu önskar jag mig själv, Susanne och alla er andra i FF stort LYCKA TILL!!!! Vi ska kämpa ihop:)

För att verkligen få skämmas lite lägger jag här ut EN av mina av mina bilder - så får vi hoppas att den bilden om 4 veckor kommer att vara annorlunda:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0