Nedräkning - men ändå inte....

Precis så är det!!!

Vad menar jag - jo FitnessFighten gå mot sitt slut för min del, men jag kommer att fortsätta leva likadant, i stort sett! Maten kommer jag bara att ändra lite på , typ att äta hela ägget o inte peta bort gulan, äta havregrynsgröt några mornar o en fralla eller så på helgen och så ha en dag då jag unnar mig sånt som jag vill unna mig:)!! EN DAG!!! Sen kommer jag inte att träna VARJE dag, då det blir ohållbart! Men röra på mig varje dag och komma igång med löpningen igen o så styrketräna i alla fall 2 ggr i veckan!! Då kan jag kanske komma ner till min önskade målvikt inom en kortare framtid och då tycker jag inte att jag offrar speciellt mycket! Godissuget har verkligen försvunnit och det trodde jag aldrig, sån godisgris som jag är...Även suget efter kex/kakor o dyl är borta... Det duger så himla bra med ett knäcke m makrill, riskaka med skinka eller kesella med hallon och eller banan till mellanmål! Jag har bara varit hungrig vid ett par tillfällen och det har mest varit på kvällar! Men - dricker man lite vatten så har man botat det:))

Det känns såå otroligt att det verkligen gått så här bra och jag kan inte fatta att JAG har orkat/tagit mig tid till att träna varje dag .... Tänk - 4 dagar kvar tills fotograferingen och det ska bli spännande att se bilderna - hoppas jag! Ok man ser sig själv varje dag i spegeln, men du ser inte "före-bilden" samtidigt - och det känns som att det är lite skillnad... Vi får väl se om man känner att man vågar lägga ut bilderna eller inte;)!

Idag så tog jag med Susanne ut och sprang 3an här i elljusspåret! Det gick super, vi sprang hela o spurtade på slutet....Ändå är det LÄNGE sen jag sprang senast - o Susanne med ...i alla fall så där utomhus!! Men - jag lovar ... det känns absolut i mina ben - stackars dem som ska klara att bära runt mig hela dagen imorgon med.... Bara jag reser mig känns det som att de ska spricka eller nåt! Men - då har jag fått ännu en anledning att nu fortsätta med löpningen, så länge det går bra - känns inget i fötter eller benhinnor - det gjorde det meddetsamma sist!! Träningsvärken får man leva med - är van vid det nu;))

Jag har samlat på mig en ordentlig hög med godis på jobbet nu, alla nyheter, julgodisprover o allt! Det vattnas inte ens i munnen när jag kollar på det - haha!!! Men jag ska väl vara snäll o ge mig ett par bitar på lördag, får se vilket jag ska välja!!

Nu är det åter snart dags för skönhetssömnen , så man orkar med mer julstatistik och allt imorgon!!

God natt med er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0