Halva tiden har nu gått:)!

Jaha - idag är det den 15e september och alltså 15 dagar kvar av FF!! Jag kan faktiskt inte förstå var jag hittat min motivation denna gången - jag brukar aldrig lyckas att "hålla mig" så här - något fusk brukar det bli... Men jag har varken fuskat med träningen eller maten och jag känner mig så himla stolt för det! Jo ETT fusk har jag gjort om jag ska vara ärlig - häromdagen tog jag EN läkerol Salvi - alltså en tablett, inte en hel ask!! Blev så sugen då jag köpt hem dem till sonen så jag var tvungen! Men det är det enda "förbjudna" som jag ätit!

Träningen har jag gjort varje dag, sen kan det vara ett par övningar som jag inte klarat alla upprepningar, men jag har gjort dem efter i så fall! Jag känner att man orkar mer o mer... Kommer ihåg allra första passet som jag o Susanne körde här i garaget för 2 veckor sen (jisses det känns längre sen på nåt vis)... Jag höll på att dö efter 3 min på crosstrainern och trodde aldrig att de där 10 minutrarna skulle gå!! Idag så är jag såklart trött efter 10 min annars hade jag ju inte tagit i tillräckligt, men jag har kört 15+15 min några ggr med och det är ändå inte så man svimmar;)!! Det är ju så underbart då man märker att det verkligen ger nåt!!

Det var en kanon idé av min älskade dotter detta, jag ska ta o fixa nån fin överraskning till henne sen... Hade det inte varit för henne så hade jag aldrig fått kontakt med Fitnessfighten... Det var en klasskompis till henne som varit med i våras o så fick Susanne reda på det! TACK Susanne - jag känner att detta har blivit en vändning för hela mig och det behövde jag - var så jäkla trött på mig själv o allt och nu så känns det som att man har fått in såna bra rutiner redan, med mat, mellanmål, träning och allt och det är en härlig "tränare" Jarkko och en massa peppning från flera andra t.ex. i facebookgruppen! Så vill ni få en trevligare vana med mat o dyl, besök fitnessfighten.se och kolla där! Självklart så ska ni få mina resultat så småningom - och jag kommer att fortsätta med FF, fast under andra former!

Motionen idag bestod av 1 timmes promenad med hunden i delvis ösregn (- genomsvettig med regnponcho på...) och sen FF.passet i garaget!! Sen var jag faktiskt trött;) och det var gott med oxfilé med pasta, sallad o knäckebröd och lite kolsyrat vatten med svart vinbärssmak:))

Kommentarer
Postat av: Sussis träning

<3

2011-09-16 @ 10:03:46
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0