Jisses SOM det snöar!!

Men det var väldigt som det kunde snöa plötsligt igen!! De har i o för sig sagt detta i flera dagar, men man visste ju ändå inte!! Men... nu fick vi vad vi tålde - och lite till! Jag gillar ju vinter om det är snö och nu kan jag inte klaga... Det jag INTE gillar är att köra bil i det!! Men... man får väl ta o köpa ett par skidor o ta dem till jobbet!! Risken är väl bara ännu större att man kör i diket då:)!

Det kändes ju lagom tacksamt att skotta också - blåste/snöade ju igen på nolltid! Var ute o skottade innan men gjorde nog nåt knäppt, för sen fick jag ont som fanken i handleden - använde väl fel muskel;)!

Skulle till xtravaganza på "extra" möte ikväll, men det fick vara. Ville bara inte ut att köra i detta väder! Henke var i stan innan och han sa att han nätt o jämnt kom uppför vår långa backe! Så... jag kände att det var bättre att stå över! Vi har ändå möte nästa vecka igen:)!

Blev för barnen att stanna hemma idag med - tyckte det var lika bra då jag ändå var ledig och de båda hade ont i hals o huvud. Bättre att vila en dag extra!! Nu är de piggare och i morgon blir det skola! Hampus ska få vaccination 2 i morgon, så vi får hoppas att han håller sig frisk... Sen ska de till skidbacken och åka skidor! Härligt - ingen risk att det blir inställt för för lite snö i alla fall:)!

Nej nu ska jag kolla nyheter och så blir det sovdax!! Kramelikram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0