Godkänd löpning :)

Efter jobbet hade jag ju tänkt gå på Easyline, men det var bara jag som skulle va hemma och alltså så var det jag som tog Disa... Då blev det en löprunda istället för promenad... Tog 3an borta vid skidbacken... Vill ju inte springa för långt ännu då det känns bra i min fot efter fd hälsporren och jag vill INTE att det ska komma igen! Så - 3 km o så tänkte jag försöka springa allt och liite fortare!! Det lyckades- jag förbättrade min andra tid med nästan 2 minuter och det kändes såå bra:)!

Igår kväll hade vi syjunta hos Britt-Marie - det var premiär efter många år och det var såå kul:)! Vi är 4 st men blir nog en till:)! Lagom...

Inatt hoppas jag att inga billarm eller helikoptrar väcker mig!!! God natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0