Tjolahopp!!!

Jaha - onsdag idag!! Så fort det går - nyss var det lördag (till exempel...)!!

Imorgon kommer det att bli en helt overklig o underbar dag - ska träffa en av mina bästa vänner sedan länge...Vi träffas väldigt sällan :( !! Men imorgon så... Det är Marike, som jag blev kompis med i 7an eller om det var 8an...Det är i allafall några år sedan nu! Timmarna kommer säkert att flyga iväg misstänker jag!!

Det kommer även troligen att bli en liten träff med en brevvän, som jag skrivit med i ca 22 år - tror vi började skriva då jag väntade Susanne... Spännande - vi har aldrig träffats, men känner ju varann väldigt väl i alla fall!!!

Så imorgon kväll kommer jag nog att lägga mig med både glädje och sorg efter dagen... Sorgen är ju förstås att det kommer nog att dröja länge tills vi ses igen!! Meeen - det ska bli SÅÅÅ kul!!!

Var ute på en härlig - lite blåsig - promenad tidigare! Var ute i 1 timme och 15 min... Spännande att gå ut o se sig omkring! Det gillar jag då man är på nya ställen.

Om ca 1 timme så kommer pizzabudet med pizza! Ska bli ett glas rött vin till det! Det gäller att passa på att njuta lite extra nu, nästa vecka får det allt bli andra bullar och ett tag framöver! Satt o skrev en del recept igår för att ha lite gott att inspireras av då vi kommer hem! Måste ha inspiration!!! Men jag hittade mycket trevligt - så jag ska nog 17 kunna variera det ! Det ska bort, det där extra fettet!!!

Men... tillbaka till "vardagen" nu... Ha en härlig kväll på er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0