NU är det nytt år - ska se om jag blir en bättre bloggare!!

Jaha - då var det 2011!! Vad ska hända i år?!!

I maj ska jag i alla fall åka till Stockholm . har ju anmält mig till Stockholm Marathon...Mitt mål är att ta mig igenom det - har ingen tid eller så som jag vill komma in på!! Och jag lovar - OM jag tar mig i mål så kommer jag att va världens lyckligaste!! Men - det är en del mil dit...

Detta året började med ett STORT beslut för oss - vi bestämde oss för att skaffa en hund! Helen Roth (o Fredrik) hade en valp "över" från en kull som var väldigt oplanerad, en liten tjej! Vi fick låna hem henne en dag lite för att kolla med allergier o så! Kände inget alls, men det var ju ändå en stor grej som funderades MYCKET över, framför allt från mig (Henke är ju uppvuxen med hund, så han vet ju lite...)!! Så nu e vi hundägare till lilla Disa, som är såå jäkla söt!! Det är mycket som kretsar runt det just nu, med att få henne rumsren osv... En del jobb, men det är ju nu i början, hon e redan jätteduktig!!
Barnen har varit så duktiga här de första dagarna då de varit hemma med henne o gått ut med henne massor för att hon ska kissa ute!! Inte dåligt av dem ändå - de är ju inte alls hundvana!

Jag ska verkligen försöka att bli lite duktig på att blogga - det är ju om inte annat kul att läsa lite själv vad man gjort om dagarna :) .!!

Idag har det blivit renbäddat i vårt rum och en riktig städning där med:)! Känns skönt att ha det gjort nu ialla fall!

Idag var Meja o hälsade på - 2 ggr faktiskt - och hon e sååå go!!! Nu får man en sån STOOOR kram varje gång hon kommer och en puss!!! Så gulligt!!!

Ett par bilder, sen klar för idag!

      

Kommentarer
Postat av: Sussi - 22 år, mamma & student!

Kul att höra ifrån dig på bloggen också =)

2011-01-07 @ 14:51:49
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0