17e juni = 12 år sedan min lille Hampus föddes:)

Ja man fattar det knappt!!! Vart i hela friden har dessa 12 åren tagit vägen?!! Det vore på tiden att det infördes ett straff mot dem som hela tiden stjäler en massa tid!!! Ja i alla fall av mig - jag kan omöjligt förbruka 7x24 timmar varje vecka - har max hälften tror jag!! Vad ska vi göra - jag vill inte att tiden ska springa iväg så här fort längre!!

Det är ju verkligen inte alls länge sedan JAG var 12 år - då hade jag precis varit bästa vän med Julia (från USA) i ett år, då hon gått i min klass i ett år i 5an! Kommer ihåg vilken massa känslor jag hade då när hon skulle åka tillbaka till USA - minns det som "igår" !! Är verkligen Hampus i samma ålder nu?!! Ja tydligen, men han känns inte såå gammal, är det för att man själv vägrar att fatta månntro?!!

Kommer ihåg när Hampus skulle "komma ut" (...alltså från magen)!! Hans hjärtljud minskade varje gång jag hade en värk och det blev oroligt förstås... Så det akuta kejsarsnittet blev ett faktum och jag sov alltså under tiden som han blev utplockad!! Känns som om jag sov längre ändå.... Men... nu är det 2010 och tiden kan man inte bestämma över! Man får ta tag i svansen på tiden och hänga med så gott man kan - finns så mycket jag fortfarande vill göra och borde ha gjort!! Har för 17 inte ens hunnit putsa ett par skitiga fönster....

Usch ikväll verkar jag helt flummig tycker jag!! Är det för att det varit SOL ett par dagar?!! Man nästan svimmar ju när solen för andra dagen i rad väcker en på morgonen!! Inga ledsna miner där - man stiger upp och ler mot sig själv i spegeln och säger; God morgon Helen - hoppas att jag ska få en underbar dag!!! Och... det fick jag:)!!!

Puss o Kram mina vänner!!! (Jag lovar - jag är inte onykter eller drogpåverkad - jag bara ÄR så här;)))


  Hampus sista dag i 5an- 15e juni 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0