Vilken tidig morgon det blev...

Ja hu - idag var man uppe med tuppen, fast det är söndag:)! Evelina har fått ändrade konståkningstider och har fått söndagmorgon 8-9 (JIIIPPPPIII från oss båda!!) . Idag gjorde det ju inget, då jag ändå skulle städa på Rosenholm mellan 8-10 - så där slog vi allt två flugor i en smäll!! Det var alltså inte hela Rosenholm som bara jag skulle städa, utan vi var några från Rödebygymnasterna som skulle städa gympasalen där - det gör man för att hålla ner avgifterna!! En gång per termin bara - det är skönt att ha den gången gjord redan:)!! Så... nu e man lite seg i ögonlocken!! Inte heller sååå kul då man vaknade med ONT i halsen - vill INTEEE bli sjuk!!! Men.. det blir kanske bra - eller inte?!

Veckan i Idre var helt otroligt bra - har aldrig haft såå fin vintersemester faktiskt!! SOL varenda dag och inte ett enda moln på hela himlen på hela veckan!!! Bara på lördagen, som var vår hemresedag - då var det rätt molnigt och dimmigt! Men det kan man ju verkligen stå ut med efter en så för övrigt fantastisk vecka!! Det blev skidåkning både nerför och på längden  - man ville inte sluta åka!! Temperaturen låg mellan ca 3 och 15 minusgrader - helt kanon!!

Sedan när vi kom hem så var det ju lite spännande att se hur det gått med golvet som blev omslipat då vi var borta och.... DET BLEV BRA!!!! Sååå skönt att få det klart till slut!! Möblerna som vi köpt och som det var fel på (har vi haft oflyt eller??!! ) är nu utbytta och det ser faktiskt riktigt trevligt ut i rummet!! Kan ta o lägga in några bilder sen så får ni se:)!!

Igår kväll invigde vi rummet kan man säga! Till "hjälp" hade vi våra långväga gäster Malin o Makkan med 2 barn (bor ca 300 meter från oss:) ) och vi hade en mycket trevlig kväll!! Mat, dryck (rätt lugnt för min del då man skulle upp i ottan idag) , lite singstar och buzz med barnen!! Väldigt trevligt hade vi:)!! Kvällen slutade redan vid 23, men vi träffades tidigt med.

Sen är det en sak som jag blir sååå gaaleeen på!! Vad är det med vissa människor egentligen??? Hur kan man vara så jäkla självgod och tycka att man gör allt för sitt barn, när man bara hela tiden motarbetar pappan?! Jag kan gå och reta mig på det, fast det inte är min sak!! Tycker synd om berörda!!!

Nehej, nu ska jag gå och ta det lite lugnt - känner mig inte helt 100!! Ha en bra dag!!!

Så var det bilderna:Lilla hyllan!  Soffgrupp o fondvägg:)

Matmöblerna, julklappstavlan (love it:) o nya gardinerna!"resten"


Kommentarer
Postat av: Sussi

Så bra det blev lilla mor =)

2010-01-24 @ 12:01:52
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Linda

Så himla fint det blev Helen!! =)

2010-01-24 @ 13:14:55
Postat av: Helen

Tack! Kul att ni tycker det!! Är själv såå nöjd!!

2010-01-24 @ 16:58:35
URL: http://ladusvalan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0