OJOJ - snart fredag IGEN!!!

Tjoho vad det går undan - en vecka är ju ingenting alls!!! Tycker inte att man hinner något alls, men det gör man ju förstås!! Skulle man skriva upp precis allt man gör så skulle det nog ändå bli en rätt lååång lista på en vecka!!

Har i alla fall kört på helfart sedan i måndags (alltså xtravaganza helfart) och det har faktiskt gått bättre än vad jag trodde - kände mig inte motiverad för fem öre att "köra" då jag började i måndags morse! Men som sagt så har det gått bra! Ville ju bli av med de där förb... kilona som julhelg och semestern och troligen mest de nya "pillrena" orsakat. Tänkte att jag kör en vecka nu en gång för alla för att komma tillbaka till bättre vanor, få lite mer matlagningslust m.m. Får se på måndag hur det gått! Blir kanske några dagar till... Susanne o jag ( o Meja) ska till Malmö och ha en "heldag" på The Studio - sminkas, fotograferas och så... Ska bli spännande o kul - de tar ju så enormt bra bilder - spännande att se vad de kan göra med dessa förutsättningarna:)!! Det skulle ju vara trevligt att "få" äta då, men ... vi ser hur det blir!

I tisdags var Susanne o Meja här hela e.m. o en bit av kvällen. De ville inte vara hemma då Mattias  fått magsjuka! Bläh - stackaren!! Men nu e han piggare igen - skönt det!!  Det var i alla fall så mysigt att ha dem här - båda två! Susanne visade mig lite i Photoshop och så som jag var för trög för att få ihop själv! Tur att man har barn som är smarta;)!!

Idag tog jag mig i kragen och tog en löprunda då jag kommit hem från jobbet! Tyckte det vor skönt då det var på nollan på termometern! Ringde Henke och tänkte att jag liftar med honom hem så ja sprang "cykelvägen". Men jäklar vad det frös på sen då... höll på att frysa ihjäl om öronen och så var jag nära att göra en fiin vurpa - det var rena isgatan på några ställen! Men jag överlevde och benen är hela! Hann till "skroten" så blev jag hämtad där - rätt lagom! Skönt att jag sprang lite mer sammanhängande tid - får börja jobba på det nu... Skönt att springa i det kalla, men en mössa skulle jag haft på mig...Slarvigt:(!!

Mamma o pappa har gett sig till Spanien för ett par veckor i sitt hus! Stackars pappa åkte på magsjuka och så regnade det idag i alla fall o bara 10 grader! Hoppas att mamma klarar sig nu då!! Inte kul att få just magsjuka och speciellt inte då man är iväg o bara har en toa!

Evelina var hemma igår för hon fick feber efter "svinsprutan" - den andra! Men hon piggnade till under dagen så hon var på fiolspelningen i alla fall! Synd att hon missade konståkningsträningen bara - har missat alla 3 onsdagarna nu:(!! Men - inte så mycket man kan göra åt det.

I morgon blir det bodypump kl 10! Får se om det blir en liten sväng på stan efter...

Nej hej på er!!! På återhörande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0