Ja jag säger då det...

vissa människor förstår man aldrig sig på!!! Men - så ska väl livet vara?! Man får väl vara glad att man förstår sig på sig själv ... eller gör man alltid det förresten?! Ok - så har vi funderat klart på det!!

Blev så GLAD då jag vägde mig i morse - jag hade gått ner 3.7 kilo på EN vecka!! Ok att jag gjorde det då jag skrev in mig på xtravaganza, då hade jag ju lite mer att ta av, men nu så var det ju inte så mycket denna gången! Mitt mål var 70 kg men jag "gav upp" vid 71 sist - såå omotiverad blev jag eller vad det var - jag som brukar vara så envis!! Men nu fanken SKAAA jag ner till 70, fast jag ska ta resten med halvfart! Har det inte försvunnit på sådär 3 veckor till så blir det kanske en till helfartsvecka - man vill ju vara i form till Broloppet!! Men halvfart är helt ok - har blivit nymotiverad nu plötsligt och det känns skönt - mycket lättare då!! Motionen har med blivit mer regelbunden och förra veckan var jag ute o sprang 2 ggr i detta väglag (lite lurigt är det allt)!! Så - kämpa på med mig nu bara!!

På onsdag blir det "modell för en dag" med 2 av mina älsklingar - Susanne o Meja! Vi ska till Turning Torso i Malmö! Blir spännande!! Ska bli både sminkad och få håret "gjort" - lyxigt värre!! Får se det som en "belöning" i förväg... Så får man hoppas att korten blir bra så man kan ha dem som motivation då det känns tungt!! 

Nehej - snart är det dax att besöka "senapskornet" tillsammans med kören och ta och sjunga lite! På torsdag blir det psalmcafé så det gäller att vara förberedd:)!!

Ha et bra alla mina kära - KRAAAMMMAAARRR till er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0