8/9 Koskräck? Nej, men....

det innebär inte att jag gillar att möta kor på motionsspåret typ varje gång man promenerar där!! Idag började den t.o.m att springa mot mig - i o för sig bara några steg men jag hann att bli lite rädd!! Det har gått bara bra med mina "drinkar" idag - följde Stefans recept och tog lite curry i kycklingsoppan!! Det blev en väldig skillnad!! Har haft en himla energi på jobbet och fått en del gjort som jag "skjutit" på ett tag! Skönt att ha det klart! Måste bara rensa "krossen" med på torsdag... Efter att ha varit hemma en stund efter jobbet - och faktiskt suttit en stund i solstolen - så bar det av till mitt "andra hem" just nu - Rosenholm! Evelina hade träning 17.15-19.15 idag, så det blev lååång promenad för mig - 9.5 km på 104 min!! Känner mig så himla nöjd, då jag hade bra fart hela tiden!! Fast i de brantaste backarna så var det SEEGT!! Känns rätt bra rumpan nu:)! . Såå det rullar på kan man säga! Är bara såå sugen på ett knäckebröd med ägg:)!! Ha det fint i detta underbara väder!! //KRAM

Kommentarer
Postat av: Nilla

GUD vad gott det lät med knäckebröd med ägg.... :)

2009-09-10 @ 21:41:53
URL: http://blogg.familjenwelander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0