3/9 Fyra första dagarna avklarade!!!

Redan torsdag och jag har inte ätit EN ENDA fast bit på hela veckan!!! Känner mig SÅÅ jäkla nöjd men det har varit tufft!! Speciellt igår - det var den värsta dagen får jag nog säga! Men... jag överlevde den med och idag har det känns bra mycket bättre! Tog mig en promenad på Rosenholm, då Evelina tränade konståkning. Drog på regnställ och hela köret, men det är klart som 17 att det då slutade att regna!! Blev rätt varmt att gå då i regnställ!! Blev i alla fall en timme och det var riktigt skönt väder !! Igår kväll var det kalas för Alva som blev sex år!! Det var ju klart lite jobbigt att kolla då de andra åt och framför allt fikade! Men jag fick "låna" lilla Meja så fick jag nåt annat att tänka på! Hon bajsade ett sånt lass så det rann långt upp på ryggen! Så typiskt - just då de inte hade nån extra body i väskan... Tidigare på dagen så tog Susanne, jag o Meja en halvtimmes promenad innan vi åkte in till stan (efter skolslut för Hampus o Evelina). Blev gympakläder till Evelina och kläder till henne till dopet:)!! Blir nog min jobbigaste och "tråkigaste" födelsedag då jag inte får äta - men jag ska verkligen försöka att stå ut tills dopdagen! Ska ska ska....(mental träning...). Nej nu ska jag göra lite annat!! //Helen

Kommentarer
Postat av: Sussi

Du är duktig =)

2009-09-04 @ 09:40:52
URL: http://sussey.blogg.se/
Postat av: Nilla

Klart du klarar det!! Heja dig, du är jätteduktig!!

2009-09-04 @ 15:58:38
URL: http://blogg.familjenwelander.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0