Hu det var länge sedan!!

Nu är det dags att ta tag i bloggandet - har inte blivit skrivet NÅGOT sedan innan vi reste till Cypern!! Så... Jag börjar med att säga att det var en underbar semester - lagom varmt och allt!Vi bara njöt av att vara lediga och det blev sol, bad och god mat och bara avkoppling!! En dag tillbringade vi i Water World i Agia Napa - en suverän vattenpark!! Hade skitkul där!! Tog taxi fram o tillbaka - inte så mycket dyrare än buss och framför allt BEKVÄMARE och snabbare!! Så sammanfattningsvis så får semestern 5 solar (av 5)!!!!! Med det nyttiga ätandet så började det faktiskt rätt bra, men sen gick det lite åt "pipsvängen"!!! Men jag såg det om att... ok - det är semester!! Det blev inte SÅ mycket synd, men i alla fall!! Har sen varit skitsvårt att komma in 100 i det igen här, har min trevliga "kvinnovecka" och den skitveckan medför alltid ett konstigt sug och allt!! Så... det har inte gått skitbra, även om jag skött motionen i alla fall!! Nu har jag i alla fall bestämt att det blir helfart från i morgon igen - ska ta de sista kilona!! Det är lika bra, så man kommer ifrån "skiten" igen:)!! Jag är - apropå skit" mest orolig för min stackars mage - vill INTEEE bli på väg att bli förstoppad igen - fy fan vad det var hemskt!!! Så jag får snällt pilla i mig såna däringa loppfrön och hoppas att de gör sitt!! Har spelat WII Fit ikväll i 32 minuter - Shit vad KUUL det var - hade inte spelat på LÄÄÄNGE!!! Rockade bl.a. rockring och DET var jobbigt - var skitsvettig efter:)!! Backhoppning, slalom och lite till blev det!! Kul!! Är Wallander på TV nu men det är ju inte alls samma grej då det är på engelska!! Typiskt! Det ska bli lite träning nu i veckan; i morgon styrketräning, tisdag styrketräning eller löpning (beroende på väder), onsdag "orbitrek" på Xtravaganza innan "gruppen" och så blir det styrka torsdag!! Fredag till söndag får det bli promenad o löpning!! Såå... Drinkar från i mogon - nu kör vi!!! Over to you out there....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0