Ännu en mörk regnig dag...

Hu vad det varit MÖRKT hela dagen idag - man har inte sett en enda lite ljusstråle!! Men har fått gjort lite inne i alla fall! Började med att ta strykhögen i morse så den är borta!! Härligt...

Har sen satt in lite grejer på både blocket o tradera! Tradera får man ju ta lite i taget, så att inte alla avslutas samtidigt, men har i alla fall börjat!! Hampus bilbana har vi sålt - den var på blocket:). Skönt då man blir av med det snabbt!

Henke var på spinning innan och då passade jag på att åka ner till jobbet en sväng och förbereda lite för i morgon, så barnen kan få lite sovmorgon då det är höstlov!! Hampus o Evelina var med och hjälpte till lite och jag tycker nog att det blev en hel del gjort!! Så... nu har "vi" sovmorgon till 8.30 i morgon...

Tog mig i kragen och sprang en sväng idag med - hade tänkt GÅ men tog joggingkläder "ifall jag skulle bli sugen på att springa"... Och.. det blev jag!! Tyckte det var så trist väder så jag tänkte springa så långt jag orkade och det blev hela rundan utom backen upp vid prästgården... Den valde jag att gå! Men såå härlig känsla i alla fall - sprungit 2 dagar på rad!!!

Rätt slapp dag annars kan man säga!! Men det är rätt härligt nån gång!!! Kram till er alla...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0