5e november - dagen efter

Ja ... då menar jag dagen efter Ullared:)!! Lite sådär seg som man brukar vara...

Har hunnit med en del på jobbet, men som vanligt hade jag velat hinna mer!! Ska ta ett ryck i helgen nån av dagarna! Nästa vecka kommer det mycket jul!!

Efter jobbet packade jag upp det som skulle packas upp efter Ullared - en del var ju julklappar och det skulle ju helst antecknas, så att inte hjärnan glömmer det igen! Kassarna är i alla fall borta från köket! Det kom sedan - efter mycket om o men - en man som skulle köpa Evelinas hylla+hurts. Han kom 1 timme o en kvart efter att han ringt och sagt att han körde från stan... ? Sa att det var så svårt att hitta i mörkret ?? Men... han hade ju i alla fall bil!! Skit samma - i alla fall så hann min inspiration för att springa att försvinna medan jag väntade o väntade (Henke var på spinning)...

Sen då jag satt o kollade lite på facebook (TUR) så fick jag ett meddelande från Tina då hon frågade om jag skulle med på gympa 19.45*? Och jag tänkte: ja varför inte egentligen!! Så så blev det - det var Annelie Virveus som hade gympan och det var både kul o jobbigt - svettades som fasen!! Men det är bra!! Så den ska jag nog faktiskt gå på om torsdagarna!! Ska även testa på söndag, då Cina har ett pass kl 18. Så knäppt att inte gå här i Rödeby - det är ju så nära o bra!! Dessutom bra komplement till Xtravaganza på söndan, då där inte är öppet på helgen!!

Ska avsluta med ett kort på Evelina, som blev såå glad för sin stickade klänning som jag köpte i Ullared! Hon blev verkligen fiin i den!!

Så.... here you are;!!              

Nya klänningen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0