Torsdag 25e juni!

Jaha - nu har jag inte alls varit duktig på att skriva!! Men jag lever i alla fall!! Midsommar var underbart kul, sånär som midsommardagen som typ regnade bort!!

I måndags åkte Hampus o Evelina till Säljö, där de ska vara på "kollo" tills nästa fredag - alltså 12 dagar!! LÄNGE att vara utan dem, men de har det så kul och hittar på massa roligt, så det känns i alla fall skönt!! Har pratat med dem i telefon varje dag förstås, men man får fatta sig lite kort eftersom det finns fler som väntar samtal/vill ringa!! Känns i alla fall härligt att de trivs o har det bra!!

Hampus snart 11 år!!    Min lilla Evelina som är 8 år!!   Här är de, älsklingarna...

Igår och idag har jag varit på Saltö och njutit av solen!! Idag med mamma och igår med mamma, Susanne, Mattias+hans mamma o syster och Henke! Badade 3 ggr och det var rätt kallt men svalkande!! Det var skitvarmt i luften och det var faktiskt TUR att det blåste lite...

Ikväll har vi varit på Dragsö och ätit, tillsammans med mamma o pappa och var med dem hemma en runda efter på lite kaffe! Vi åt mycket god mat på Dragsö, vitlöksbröd m hemlagad tzatsiki till förrätt och fläskfilé på planka efter det!! Mumselimums var det!!

I morgon ska jag jobba till 12.15, då Ronny - företagsläkaren - kommer till jobbet. Måste ha ny allrgimedicin och så får vi se om han gör hälsokontroll med...

SÅÅ ... God natt out there!                     !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0