Vilken härlig dag!!

Jaha då var det lördag kväll!! Precis hemkommen från Peters 40årsfest och samtidigt firade vi Isbelle som blir 16 den 3e augusti... Vi skulle träffas vid handelshamnen kl 17.45 och sen visste vi inte mer... Därifrån bar det sedan av med båt till Mjölnarholmen... Trevligt med överraskningar! Innan vi for dit så fick jag äntligen ge Peter sin present från mig .. det har jag längtat efter sedan jag själv fyllde 40 och fick vandrande pinnar av honom!! Av mig fick han då 2 st dansmöss med bur (förstås) ... Han blev riktigt förvånad men inte helt galen, som jag kanske trodde;). Han fick riktiga presenter med såklart!! 

Det var trevligt där ute och man fick tillaga sin mat själv vid bordet ,på varma stenar kan man säga... Jättegott!! Det fanns scampi, nötkött, kyckling och lax... Potatisgratäng till detta och lite sallad och goda såser!!  En trevlig kväll!!

Tidigare idag så var jag med Susanne, Mattias o Meja i Fridlevstad kyrka och "kollade" när Caroline och Roger gifte sig! Såå fina de var!!

Det var riktigt fint väder på fm, så då blev det faktiskt solstolen en bra stund!! Hade ändå varit uppe så tidigt och packat upp barnens klädväskor från Skåne m.m. Man måste få njuta av solen då den är framme!! Har lärt mig att unna mig det!

Men då säger vi så!! Avslutar med att säga att Meja bara är helt otroligt söt och lugn... Bara sov och åt och "hoppade" från den ena till den andra... :) . Sötnosen!! Men med såna föräldrar så kan det inte bli annat...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0