Jaha då var det fredag... IGEN!!

Fredag kväll!! Sitter o kollar lite friidrott - ska se om det blir något höjdhopp eller hur det går i regnet...

Idag har jag haft en hel mysig dag tillsammans med Susanne, Meja, Hampus o Evelina (fast de senaste 2 har mest lekt själva...). Susanne kom med Meja i morse vid halv nio, efter att jag varit ute på 45 min snabb promenad och duschat!! Susanne skulle iväg och ha omtenta, så då skulle lilla Meja vara här medan!! Inga stora problem att passa den lilla fisen... Hon sov då hon kom så jag la henne på våra sängar en stund, medan jag fixade lätt frukost till barnen. Sen vaknade hon till och var lite ledsen, så vi tog upp henne lite. Sen satte jag mig med henne i uterummet, fällde ner stolen och la henne på min mage och så bara myste vi...Åhh så härligt det är att vara mormor!! Susanne kom tillbaka strax före halv elva och då hade vi lite "riktig" frukost!! Gick senare en liten sväng, men den blev bara liten, då det var så varmt och Susanne hade ganska ont i skallen!!

Kl 15 så var jag på XtraVaganza som ska öppna i Karlskrona i oktober, men de tjuvstartar i september!  Det är ett viktminskningscenter, med hela paketet kan man säga - mental träning, kostråd, träning m.m. Har skrivit kontrakt med dem idag - nu SKA jag ner 10 kg till!! Blir spännande!!

Igår var det semester, då även fritids var stängt!! UNDERBART väder var det och vi hade en härlig dag hemma!! Ja fast Evelina var på Barnens gård med barnkören och Hampus o jag var på Team Sportia och köpte honom lite nya skoltröjor!! Och nya innegympaskor... Annars njöt jag mest av solen, plockade lite ute och lite sånt!! Får allt passa på - man vet aldrig hur länge värmen o solen stannar!!

Onsdagen var vi på Barnens gård "hela familjen" - Susanne, Hampus, Evelina och Meja. Malin Koski med barn+kompisar var där med och även grannarna Anna, Henke o Alex! Var en underbart härlig dag där, vi grillade korv till lunch och det var mysigt!!

Helgen som vi har framför oss är rätt lugn - i alla fall lördagen! Hampus o Evelina ska på var sitt kalas, varav Evelinas är med övernattning! Sen på söndag är det dags för barnens "cirkus" som de tränat för såå länge nu; Hampus, Evelina o Kajsa!! Kalas hos Lovisa står också på programmet!!

Så... Ha det bra alla vänner!!!Kraaam

Kommentarer
Postat av: Thessan/Bonkan

Åååh detta blir jag nyfiken på!!!! Vart ska d öppna för ngnstanns?? KOstar??

2009-08-21 @ 22:05:19
URL: http://tessibonkaan.blogg.se/
Postat av: Erica

hej hopp. har en kompis som är med i xtravaganza i Gbg och hon har gått ned skitmkt, men det är tufft! lycka till! kram

2009-08-26 @ 14:59:51
URL: http://www.kroonhjelms.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0