...så började det...31/8

Första dagen på resten av mitt liv!! Som det förstås alltid är, men denna dagen var annorlunda!! Ja började mitt xtravaganzaliv, som jag kallar det - kommer senare att skriva "x" för att komma lättare undan... Med stavningen menar jag då!!

Hur var då denna dagen?! Det var "inskrivning" med Maria på X i morse kvart över nio... Det blev kroppsmätning, genomgång av material o drycker/soppor m.m. Då jag kom tillbaka till jobbet så blev det dags för min frukost (SENT) och då valde jag jordgubb... Den var god i smaken, men konsistensen är inte överdrivet trevlig - kanske skulle haft mer vatten i... Höll mig i alla fall relativt mätt fram till lunch, där jag tog choklad/toffeeshake. Den var godare än jordgubben, men det vet man inte vad jag tycker nästa gång... Har druckit MYCKET vatten!! Ca 3 liter minst!! Och kissat... Efter jobbet blev det typ hem o vända - Evelina skulle på sin första truppenträning på Rosenholm kl 16.30! Hon tyckte att det var ännu roligare än Rödeby och skulle gå på båda!! Medan hon tränade så tog jag mig en promenad på 6.5 km - det tog 75 min. Känner mig mycket duktig med tanke på att jag sprang Tjejmilen igår! Det kändes i benen kan jag lova - men jag gjorde det!! Glömde maten för en stund, för just då var det lite jobbigt!!

Då jag kom hem blev det åter bara att vända - kören skulle ju börja 18.30 som vanligt!! Så ... en kycklingsoppa blev det däremellan och det var verkligen inte gott!! Eller...smaken var god men det var nåt med konsistensen! Man lär sig kanske... Hoppas jag:)!!

På kören gick det bra - hade öppet hus idag! 2 nya var där; Julia och en som heter Ofelia! Rena Shakespeare!!hihi...

I helgen har vi varit i stora staden Stockholm för att bl. a. ta oss igenom (;) ) tjejmilen!! Jag var väldigt dåligt tränad, så med tanke på det så är jag nöjd med att ha tagit mig igenom mest springande ialla fall! Tiden 1.21 är ju ingen höjdare, men... sprang så mycket jag kunde ialla fall och känner mig nöjd! Mamma genomförde sin första mil skitbra - drogs med av stämningen och sprang lite hon med! Så hon har nog mest träningsvärk idag!! KUL har vi i alla fall haft med god mat, shopping (bara lite denna gång, bl.a. en julklapp till Meja), motion och allt!! Lite sent flyg hem igår var förstås lite jobbigt - försenat alltså - då man var ganska trött vid den tiden!! Men... hem kom vi ju:)!!

Batteriet är slut i min kamera men då jag laddat det så ska jag ladda upp några bilder!!

Nu e jag trött efter min första dag "utan mat"!!!

Kramar till er alla....


Kommentarer
Postat av: Denise

Lycka till! Det verkar vara den bästa metoden. Träffade en bekant härromdan som hade gått ner 30 kilo! Jag kände inte igen henne först utan hon fick presentera sig på nytt :P snacka om resultat! Hoppas det går lika bra för dig som henne och stefan!

2009-12-03 @ 13:13:45
URL: http://dimish.swedish.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0