12e augusti - 21 år sedan Susanne föddes!!

Jaha... tänk!! För 21 år sedan vid denna tiden så hade man en liten tjej i famnen - bara lite drygt en timme gammal, 2910 g och 49 cm och så sööt!! Man var världens stoltaste mamma som snart skulle fylla 22 år!!!  Man hade gått i den där jäkla korridoren på förlossningen fram o tillbaka i två dagar, så det var underbart att hon äntligen kommit ut!!! Susanne Therese hade kommit till världen - vilken lycka!!!

Självklart så är jag fortfarande världens stoltaste mamma, däremot ska jag förstås inte fylla 22 - men 43 - och även världens stoltaste mormor!! Susanne - nu har även hon fått en liten tjej - strax före sin 21-årsdag - så nu är även hon världens stoltaste mamma!! Allt börjar om igen - ett nytt liv och en ny liten person, som tillför alla så mycket glädje och beundran!!! Visst är livet underbart!!! Man måste vara rädd om det, njuta av varje dag och ta hand om varann!!

Jag är glad att Susanne o jag inte bara är mor o dotter, utan även goda vänner!! Så känner i alla fall jag och hoppas att även hon gör det! Jag vet andra som inte alls har bra kontakt med sin mamma eller sina föräldrar ochdet måste vara såå jobbigt o tråkigt!!

Det var i alla fall en dag med trevligt kalas och så - god smörgåstårta hade hon gjort Susanne!!! Sov gott alla där ute!!!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Vad gullig du är o vad skönt att du känner så! Klart jag gör med. Puss

2009-08-13 @ 12:56:59
URL: http://sussey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0